איתור ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות מפצה את המבוטח בעת גילוי מחלה קשה. אם גיליתם שאתם או אחד מיקיריכם מתמודד עם מחלה כרונית או כל מחלה אחרת מורכבת, כדאי שתבדקו את האפשרות לקבלת פיצוי מהביטוח. יש מי שיודע איפה הוא מבוטח וכך הוא פונה לחברת הביטוח למימוש הפיצוי ויש מי שצריך לבצע איתור ביטוח מחלות קשות. כאן ריכזנו מידע על הדרך לאיתור מחלות קשות. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מה זה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח הנכלל בביטוח בריאות פרטי. במסגרת ביטוח זה המבוטח מקבל פיצוי על גילוי מחלה הרשומה בתקנון החברה המבטחת. הפיצוי המתקבל הוא משמעותי אך הוא חד פעמי. הוא לא מחליף את הכיסוי למימון טיפולים רפואיים. הוא מאפשר למבוטח להמשיך את חייו מבלי להינזק מבחינה כלכלית ככל הניתן.

 

למה משתלם לרכוש ביטוח זה?

אם גם אתם מאלו שטוענים לי זה לא יקרה… הרי שהגיע הזמן להתפכח ולהבין שאין לאף אחד ביטחון לגבי המשך חייו. אף אחד לא יודע מה ילד יום ואם מישהו עלול לחלות חלילה, הוא עלול להפסיד ימי  עבודה בגין הטיפולים הנדרשים / אובדן כושר עבודה זמני וכך, כדי שיהיה לו מאין להתפרנס בזמנים קשים כאלו, כדאי לרכוש ביטוח מחלות קשות.

בדרך כלל ביטוח זה ייכלל בביטוח הבריאות הפרטי שתרכשו כך שאם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, מירב הסיכויים הוא שאתם מבוטחים גם מפני מחלות קשות. כולנו מכירים את מגביות התרומות המורמות לסיוע במשפחות חולים בתקופתם הקשה. ביטוח כזה יכול למנוע מצבי דחק שכאלו.

 

לאיתור ביטוח מחלות קשות – השאירו פרטים, ונהיה איתכם בקשר בהקדם!

 

למה מבצעים איתור ביטוח מחלות קשות?

לא מעט אנשים פונים אלינו בבקשה לאיתור ביטוח מחלות קשות והסיבות לכך מגוונות. זה יכול להיות בגלל רצון לעשות סדר בתיק הביטוחי, רצון להוזיל את המחיר וכן הלאה. סיקרנו כאן בקצרה את הסיבות האפשריות בשלן רבים פונים לאתר את הביטוחים הקיימים על שמם.

 

להוזלת הביטוח

ביטוחי הבריאות הפרטיים כוללים לרוב ביטוח מחלות קשות. הפרמיה החודשית משתנה מחברת ביטוח אחת לשנייה. וכך, תוכלו למצוא מחירי ביטוח עם פערים משמעותיים. אחת לשנתיים מומלץ לערוך סדר בתיק הביטוחים ולבדוק מה המחיר של כל ביטוח. זו הזדמנות לערוך השוואת מחירים ולהוזיל את הביטוחים הקיימים. לפעמים יהיה נכון לבטל את הביטוח הקודם ולרכוש ביטוח חדש, מקיף וזול יותר.

 

לביטול ביטוח כפול

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח הנכלל בביטוח בריאות פרטי. אך בלא מעט מקרים מבוטחים רוכשים אותו בנפרד, כתוספת לביטוח כלשהו. וכך נוצר מצב בו מבוטח משלם מידי חודש על מספר ביטוחים זהים וחבל. תשלום כפול על ביטוח לא יהפוך את הביטוח למשתלם יותר. להפך, לאחר גילוי מחלה קשה המבוטח מקבל את אותו גובה פיצוי שהיה מקבל גם אם היה מבוטח בחברת ביטוח אחת. מקרה כזה מגיע פעמים רבים לסוגיות משפטיות וכדי להימנע מהפסדים, חשוב לבדוק מראש שאין כפל ביטוחי.

 

למימוש הביטוח בשעת מעשה

יש את מי שאוהב לעשות סדר בתיק הביטוחי ולמגן את עצמו מפני מחלות קשות ככל הניתן, וכמה שיותר מוקדם יותר טוב, ולעומת זאת, יש את מי שנזכר ברגע האמת שאמור להיות לו ביטוח מחלות קשות ממנו הוא יכול לקבל כמה מאות אלפי שקלים וכך הוא פונה לאתר את הביטוח האמור.

 

הדרכים לאיתור ביטוחים קיימים

בסופו של דבר, לא משנה מהי הסיבה שמניעה אתכם לחפש את הביטוחים הקיימים על שימכם, אתם רוצים לדעת איך אתם מבצעים איתור ביטוח מחלות קשות ובדיוק את המידע על כך ריכזנו כאן בהמשך. יש דרכים מובילות יותר ויש מובילות פחות. לסיכומו של עניין, כיום בדור. אנחנו אוהבים את הדרכים היעילות והקצרות ביותר…

 

עיון בדו"ח הביטוח השנתי

אחת לשנה חברות הביטוח המבטחות בביטוח חיים וביטוח בריאות מחויבות לשלוח למבוטחיהן דו"ח המפרט את נתוני הביטוח הקיים על שמם. אם אתם מבוטחים, אתם אמורים לקבל את הדו"ח באחת משיטות הדיוור הקיימות. אל תשליכו דו"ח זה, הוא מצוין לקבלת הערכת מצב הביטוח בלא מאמץ.

 

עיון בדו"ח החיוב החודשי

על ביטוח צריך לשלם פרמיה חודשית. כך שאם אתם משלמים על ביטוח, כנראה שיש לכם אחד כזה. בדקו את דו"חות החיוב החודשיים ואתרו את החיוב החודשי לחברת הביטוח. תוכלו לראות איזו חברת ביטוח גובה מאיתכם את התשלום וכך לפנות לבירור סוג הביטוח הקיים על שימכם. כיום דרך זה פחות שימושית לבדיקת מצב הביטוח.

 

פנייה לחברת הביטוח

בעבר, כדי לקבל את המידע על מוצרי הביטוח היה צורך לפנות לחברת הביטוח המבטחת. גם היום ניתן לעשות זאת ואם אתם יודעים באיזו חברה אתם אמורים להיות מבוטחים, תוכלו לפנות לחברה ובאמצעות הזנת הפרטים האישיים שלכם, חברת הביטוח תיתן לכם את הפרטים על מוצרי הביטוח בהם אתם מבוטחים דרכה.

 

חיפוש באתר הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוא האפשרות המובילה לאיתור ביטוח מחלות קשות וכל ביטוח שהוא באופן עצמאי. מדובר באתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לאזרחים. המידע המתקבל במערכת מועבר על ידי חברות הביטוח וכך הוא נאגר. כל אחד יכול לקבל מידע על מוצרי הביטוח הקיימים על שמו באמצעות כניסה לאתר הר הביטוח וחיפוש באזור האישי לאחר כניסה ואימות נתונים אישיים.

הדו"ח המתקבל מרכז את כל נתוני הביטוח המופיעים במערכת וכך תוכלו לסקור ביטוח אחר ביטוח למציאת ביטוח מחלות קשות. חשוב להבין כי שמות הביטוח משתנים בדו"ח ויש צורך בהכרת עולם הביטוח כדי לאתר את הביטוח הספציפי בתוך דו"ח הנתונים.

 

למה המידע המובא האתר הר הביטוח לא מספק?

אתר הר הביטוח נועד להנגיש את המידע הביטוחי לציבור האזרחים המבוטחים. הבעיה היא שהאתר מתעדכן אחת לחודש ואם מדובר בביטוח חדש יחסית, ייקח זמן עד שהוא יעודכן במערכת. כמו כל מערכת טכנולוגית, גם מערכת זו לא חפה משגיאות טכנולוגיות וכך נתונים עלולים להיות שגויים.

יחד עם זאת, יש חברות ביטוח המחתימות את מבוטחיהן על הסכמה לאי דיווח למערכת הר הביטוח וכך נתוני הביטוח לא מועברים למערכת.  חברות הביטוח חוגגות על כך ואתם? אתם מצידכם אל תחתמו על טופס שכזה. הדיווח למערכת הר הביטוח הוא לטובתכם בסופו של דבר.

איתור ביטוח מחלות קשות
איתור ביטוח מחלות קשות

 

הדרך היעילה לאיתור ביטוחים קיימים

ראינו שיש לא מעט דרכים לאיתור ביטוח מחלות קשות. אך לצד כל הדרכים הללו, שחלקן יעילות יותר וחלקן הרבה פחות, יש את הדרך היעילה והמומלצת ביותר. והיא: פנייה לסוכן ביטוח.

סוכן ביטוח עוסק בתחום מידי יום, הוא מכיר את הנתונים במשק, הוא יודע מהם המחירים הממוצעים וכך בקלות הוא פונה להפיק את דו"ח הר הביטוח, לצד דו"ח זה הוא פונה לכל חברות הביטוח לאיתור ביטוחים הקיימים על שימכם, לאחר מכן הוא בודק את הנתונים ואת האפשרות לייעול המצב הביטוחי.

אין סיבה לשלם מחיר יקר על הביטוח. כאן באתר הר הביטוח תוכלו לקבל בדיקה חינמית לאיתור ביטוחים הקיימים על שימכם. הבדיקה נעשית על ידי סוכני ביטוח מקצועיים ומנוסים.

תוכן עניינים
עוד באותו נושא
איתור ביטוח תכולה

ביטוח תכולה מעניק כיסוי ביטוחי לתכולת המבנה המבוטח. ביטוח זה מגן על בעל התכולה מפני נזקים כספיים כבדים לתכולת דירתו. הפעם החלטנו לרכז כאן מידע

קרא עוד »
איתור ביטוח השתלות

ביטוח השתלות הוא ביטוח המכסה עלויות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. כולנו יודעים עד כמה מדובר בביטוח מציל חיים… כדי לאתר את הביטוח שיש לכם,

קרא עוד »