הר הביטוח העדר תביעות

לא כולם יודעים, אבל כאשר רוכשים ביטוח חברת הביטוח בודקת את ההיסטוריה של המבוטח מבחינת תביעות. אם היא רואה שיש הרבה תביעות, מחיר הפרמיה יהיה יקר יותר. כאשר תרכשו ביטוח, תוכלו להוכיח שלא תבעתם חברות ביטוח בעבר באמצעות אתר הר הביטוח העדר תביעות. כאן ריכזנו עבורכם מידע שיסייע לכם בהפקת טופס זה. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

למה צריך טופס הר הביטוח העדר תביעות?

לא חייבים להביא טופס כזה. אבל אם אתם לא רוצים לשלם פרמיה יקרה על הביטוח. מומלץ להביא טופס המוכיח שאין תביעות בעבר הביטוחי שלכם. כאשר אתם עוברים לחברת ביטוח אחרת או שאתם מחדשים את הביטוח שהתיישן, אתם יכולים לקבל בונוס על העדר תביעות.

בשפה מקצועית בונוס זה מכונה "בונוס מאלוס" והוא מקנה הוזלה משמעותית בתשלום הפרמיה. מאתר הר הביטוח תוכלו להפיק את דו"ח העדר תביעות וכך לראות אם אכן קיימת תביעה על שימכם. תביעה בשנה האחרונה תייקר את הפוליסה (חברת הביטוח חוששת שהמבוטח לא אחראי מספיק).

 

איך בודקים עם הר הביטוח העדר תביעות?

מנתוני משרד האוצר עולה כי קרוב לחמישים אחוזים מהאוכלוסייה בישראל משלמים מחיר יקר על כפל ביטוחי. מסיבה זו פיתח משרד האוצר את אתר הר הביטוח בו ניתן להפיק באמצעות הזדהות אישית, דו"ח מידע על ביטוחים קיימים. אתר הר הביטוח מנגיש שירותי םרבים כמו חיפוש ביטוחים קיימים, איתור כפל ביטוחי, הפקת דו"חות ועוד. אבל שימו לב, באמצעות אתר הר הביטוח תוכלו להפיק את טופס הר הביטוח העדר תביעות.

 

מה מופיע בטופס הר הביטוח העדר תביעות?

בטופס זה יופיע פירוט התביעות שתבעתם את חברות הביטוח במקרים ביטוחיים כלשהם. באופן כללי, אתם בתור מבוטחים לא אמורים להתעניין בטופס הזה שהוא מעניין בעיקר את חברות הביטוח השונות שלא מעוניינות להסתכן בביטוח אדם שמממש את הביטוח שלו כל פעם מחדש.

 

למה חברות הביטוח רוצות טופס העדר תביעות?

בקשת טופס הר הביטוח העדר תביעות נפוץ בעיקר בחברות המציעות ביטוח רכב. הרי נהג לא זהיר שעשה תאונות רבות ומספר התביעות שהגיש היה גבוה יחסית, לא ישלם את אותו מחיר על ביטוח רכב כמו נהג שמעולם לא מימש את ביטוח הרכב שלו. חברת הביטוח לא רוצה לקחת על עצמה סיכון מוגבר ולכן היא גם דורשת לראות טופס הר הביטוח  העדר תביעות.

 

מה תרוויחו מטופס העדר תביעות?

באמצעות הטופס שהפקתם דרך אתר הר הביטוח, חברת הביטוח מקבלת את הנתון באופן גלוי ומשקף. היא רואה את הנתונים וממילא היא יכולה להגיע לקראתכם בהצעת המחיר שהיא מציעה לכם עבור הביטוח…

באופן כללי חושב לדעת כי חברות הביטוח מעוניינות לבטח דווקא את האנשים הנוחים מבינינו… אלו שעושים פחות בעיות, פחות נקלעים לתאונות ופחות נזקקים למימוש ביטוח. מסיבה זו חברות הביטוח מציעות תנאים טובים יותר למי שטופס העדר התביעות שלו מצביע על 0 תביעות. הפקת הדו"ח לא עולה כסף וממילא, אין לכם מה להפסיד מהנפקה שלו. אתם עוד יכולים להרוויח מכך.

 

איך בעבר חברות הביטוח היו מתעדכנות בעבר הביטוחי של המבוטח?

בעבר כל חברת ביטוח ניהלה רישום פנימי לגבי המבוטחים שהיו בה וכך התרחשו מצבים בהם מבוטחים "בעייתיים" גילו שחברות ביטוח מסויימות, מציעות להם מחירים יותר מהסטנדרט. כיוון שהחברות הללו ידעו על העבר הביטוחי המופיע ברישומיהן. לעומת זאת, חברות הביטוח האחרות שלא ידעו על העבר הביטוחי, היו מציעות הצעות מחיר זולות יותר.

כדי לקבל טופס העדר תביעות היה צורך לפנות לחברת הביטוח בה המבוטח היה פעיל. תלונות רבות הגיעו לרשות שוק ההון על מידע שלא מתקבל מחברות הביטוח ומבוטחים מצאו את עצמם משלמים מחיר יקר על ביטוחים שיכלו להוזיל באמצעות טופס העדר תביעות.

לאחר שהתגברו התביעות, משרד האוצר תיקן את הרפורמה ופיתח את אתר הר הביטוח. כיום, הדו"ח נגיש יותר וניתן להפיק אותו אונליין באופן ידידותי ונוח למשתמש מכל מקום באמצעות אתר הר הביטוח, כך שהעניין הפך לקל יותר.

 

איך מפיקים את דו"ח הר הביטוח העדר תביעות?

הפקת הדו"ח היא פשוטה ולא מורכבת. תצטרכו להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי (שימו לב שאתם אכן נכנסים לאתר הר הביטוח הממשלתי עם הסיומת il) לאחר מכן תצטרכו להזדהות. המערכת תשאל אתכם שאלות כמו מספר זהות, תאריך הנפקת תעודת זהות, תאריך יציאה מהארץ ב-3 השנים האחרונות וכו'.

לאחר ההזדהות תצטרכו לבחור את השירות שאתם מעוניינים בו. אתם יכולים להקיש על "עבר ביטוחי לרכב" להזין את מספר הרכב שלכם ולקבל דוח הר הביטוח העדר תביעות על הרכב שלכם.

 

שלבי הפקת דו"ח הר הביטוח העדר תביעות

  • הזדהות במערכת
  • מקליקים על עבר ביטוחי
  • מזינים את מספר הרכב
  • מקליקים על הפקת דו"ח
  • שולחים למייל האישי או אפילו לסוכן ביטוח מומחה להתייעצות בנושא.

 

מה ההבדל בין הר הביטוח להר הכסף?

רבים מתבלבלים בין אתר הר הביטוח לאתר הר הכסף וחשוב לעשות סדר. אמנם שניהם אתרים ממשלתיים, אך בכל אחד מהם ניתן לאתר מידע אחר. אתר הר הכסף מסייע באיתור כספים אבודים ממקורות חסכוניים שונים כמו חיסכון בבנק, חיסכון בקופת גמל, ביטוח חיים וכדומה.

לעומת זאת, אתר הר הביטוח מאפשר איתור של כל הביטוחים הקיימים על שם המבוטח. הביטוחים שניתן לקבל עליהם מידע באתר הר הביטוח הם ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חיים וביטוח בריאות. לא תקבלו מידע על הביטוח הפנסיוני שלכם דרך אתר הר הביטוח…

אתרים אלו חוללו מהפכה ויצרו שקיפות בענף הביטוח. כל מבוטח יכול לקבל את הנתונים שלו בכל רגע נתון ללא עלות כספית על ידי הזדהות פשוטה לאימות נתונים.

 

איך סוכן ביטוח יוכל לסייע לכם עם דו"ח הר הביטוח העדר תביעות?

הפקתם את הדו"ח המבוקש ואתם מגלים שאכן, יש תביעה על שימכם והיא עלולה לעולת לכם ביוקר… במקרה כזה כדאי לפנות לסוכן ביטוח שיבדוק את המצב ויאתר עבורכם ביטוח רווחי ומשתלם יותר.

במקרה בו העבר הביטוחי שלכם נקי, סוכן הביטוח יוכל לנהל עבורכם משא ומתן עם חברות הביטוח על מנת להוזיל את מחיר הפרמיה החודשית שתשלמו על הביטוח. התייעצות עם איש מקצוע היא אף פעם לא מיותרת. כבר עכשיו פנו לסוכן ביטוח מומלץ.

 

איך מוצאים סוכן ביטוח מומלץ?

כאשר מחפשים איש מקצוע מומלץ, ניתן לחפש בכל מיני פלטפורמות. ההמלצה היא לשאול חברים ולקבל המלצות של פה לאוזן. בנוסף, כדאי להיכנס לאתר הסוכן המומלץ ולהתרשם ממנו. חשוב לא להתפשר על מקצועיות, אמינות, זמינות ואדיבות.

אתם לא רוצים להרגיש שמישהו עושה לכם טובה כשהוא נותן לכם שירות… בדיוק לכן כדאי שתבררו על השירות שסוכן הביטוח המומלץ נותן. בדקו מה השירות הכולל המוצע ומה המחיר ביחס למחירים הנגבים אצל אנשי מקצוע אחרים.

הר הביטוח הבטוח העדר תביעות
הר הביטוח הבטוח העדר תביעות

 

לסיכום

כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי חברות הביטוח עשויות להוזיל את מחיר הביטוח לאחר שהן רואות טופס הר הביטוח העדר תביעות. כאן פרטנו על השלכות הטופס וראינו איך בקלות רבה ניתן להפיק אותו.

תוכן עניינים
עוד באותו נושא
איתור ביטוח תכולה

ביטוח תכולה מעניק כיסוי ביטוחי לתכולת המבנה המבוטח. ביטוח זה מגן על בעל התכולה מפני נזקים כספיים כבדים לתכולת דירתו. הפעם החלטנו לרכז כאן מידע

קרא עוד »
איתור ביטוח השתלות

ביטוח השתלות הוא ביטוח המכסה עלויות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. כולנו יודעים עד כמה מדובר בביטוח מציל חיים… כדי לאתר את הביטוח שיש לכם,

קרא עוד »