איתור ביטוח חיים (ריסק)

ביטוח חיים ריסק הוא ביטוח המכונה ביטוח מפני סיכונים. באנגלית המשמעות של ריסק היא סיכון. ביטוח ריסק הוא כינוי לקטגוריית ביטוחים המגינים מפני סיכונים. זה יכול להיות ביטוח מחלות קשות, ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד. לא מעט אנשים מחפשים מידע על הדרך לבצע איתור ביטוח חיים (ריסק). זה יכול להיות ממגוון סיבות. סיקרנו כאן עבורכם את המידע בנושא.

 

מה זה ביטוח חיים (ריסק)?

ביטוחי ריסק הם ביטוחים המכסים את המבוטח מפני סיכונים. ביטוח חיים לדוגמא מכסה את המבוטח מפני אובדן המשענת הכלכלית של משפחתו במקרה של פטירה מוקדמת. וכך, מבוטח בביטוח חיים ההולך לבית עולמו, מותיר לשאריו ביטוח המפצה אותם על מות המבוטח. גובה הפיצוי ניתן בהתאם לתקנון הביטוח הקיים וכך, לאחר פטירה משפחת המבוטח לא נזקקת לפת לחם. הם מקבלים מחברת הביטוח סכום שיכול להעמיד אותם כלכלית.

 

ביטוחי ריסק קיימים

ביטוחי ריסק מכסים מפני סיכונים והם לא חייבים להיות דווקא ביטוח חיים.

שם הביטוח הכיסוי הניתן
ביטוח חיים למקרה מוות פיצוי למוטבי המבוטח במקרה של מות המבוטח
ביטוח מחלות קשות פיצוי חד פעמי משמעותי במקרה של גילוי מחלה קשה אצל המבוטח
ביטוח אובדן כושר עבודה פיצוי הנגזר מגובה ההכנסה המבוטחת כאשר איש מקצוע מבוטח מאבד את יכולתו לעבוד ולהשתכר
ביטוח נכות פיצוי  על הנכות שנגרמה למבוטח בשלה הוא לא מצליח לפרנס את עצמו בכבוד

 

למה לרכוש ביטוח ריסק?

ביטוחי ריסק מגנים על המבוטח מפני סיכונים מסוימים. יש מי שטוען: למה לרכוש ביטוח חיים אם הכסף ממילא לא יגיע אלי? וכאן העניין משתנה בין מי שחי לבד לבין מי שמפרנס אחרים. אם אתם מפרנסים אחרים ויש מי שנעזר בכם כלכלית, זה יכול להיות הורים, אישה, משפחה וילדים, כדאי שתדאגו להם מראש ותמנעו מהם מצב של פת לחם.

באמצעות תשלום פרמיה חודשית של עשרות שקלים בודדים, אתם יכולים להבטיח להם סידור כלכלי במקרים קיצוניים שכאלו.

ביטוח ריסק הוא ביטוח גמיש וכל מבוטח יכול להחליט מה יהיה גובה הכיסוי הביטוחי שהוא רוצה למגן בו את עצמו. יש חברות ביטוח המאפשרות חיסכון יחד עם הביטוח עצמו וכך נולד ביטוח חיים עם מרכיב חיסכון המאפשר למבוטח להנות עוד בימי חייו מכספי הביטוח שהצטברו על שמו.

 

לאיתור ביטוח חיים (ריסק) – השאירו פרטים, ונהיה איתכם בקשר בהקדם!

 

הסיבות לאיתור ביטוח חיים (ריסק)

לא מעט אנשים פונים אלינו בבקשה לעריכת איתור ביטוח חיים (ריסק). הסיבות לכך הן מגוונות. נסקור את המובילות כאן בקצרה. ייתכן ותזדהו עם חלק מהן. אז למה עורכים איתור ביטוח חיים ריסק?

 

לעריכת סדר בתיק הביטוחי

על פי נתוני משרד האוצר יש מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה שלא יודעת מה קורה בתיק הביטוחי שלה. ההמלצה הגורפת היא עריכת סדר בתיק הביטוחי אחת לשנתיים וחצי. בדקו מה קורה בתיק הביטוחים שלכם. אלו ביטוחים קיימים על שימכם, מה המחיר שאתם משלמים על כל ביטוח, מי המוטבים בביטוח שלכם וכן הלאה.

 

להוזלת מחיר הביטוח

עולם הביטוח חווה שינויים כמו כל ענף בעולם. כך מחירי הביטוח משתנים גם הם ואם רכשתם בעבר ביטוח חיים במחיר מסוים, אם תרצו לרכוש ביטוח זה כיום המחיר יהיה שונה. לפעמים המחירים יקרים יותר ולפעמים הם זולים יותר. לצורך הוזלת הביטוח צריך לבצע איתור ביטוח חיים (ריסק), לבדוק את מחיר הפרמיה החודשית והסכום הסופי ולערוך השוואת מחירי ביטוח.

 

להגדלת היקף הפוליסה

כל ביטוח מכסה עד גבול מסוים. אם רכשתם ביטוח חיים על סכום של מיליון שקל, הפיצוי שיתקבל לא יהיה גבוה יותר. כדי לבדוק את נתוני הביטוח וכדי להגדיל את היקף הביטוח, מאתרים את הביטוח ובודקים את פרטיו.

 

לאיתור וביטול ביטוחים כפולים

יתכן שגם אתם מאלו, לפי נתוני משרד האוצר יש לא מעט אחוזים מציבור המבוטחים המשלמים מחיר כפול על הביטוח שלהם. כאשר מדובר בביטוח חיים אין כל כך כפל ביטוחי. אם המבוטח היה מבוטח פעמיים הוא יקבל פיצוי פעמיים. אך כאן חשוב לבדוק אם יש צורך בביטוח כפול או לא. לרוב ישתלם להגדיל היקף פוליסה אחת ולבטל את השנייה מבחינת העלות.

 

לשינוי המוטבים בביטוח

ביטוח חיים הוא ביטוח שהמבוטח מחליט מי יהיו המוטבים שיוכלו לקבל את הכסף לאחר פטירתו. בעת רכישת הביטוח המבוטח מחליט על המוטבים, אך כמו שאנחנו יודעים, החיים הם דינאמיים, חברויות מתחלפות, אנשים מתגרשים, גדלים ואפילו נפטרים. וכך, כדי לשנות את המוטבים, יהיה צורך לפנות לחברת הביטוח לשינוי המוטבים. חשוב לציין כי רישום המוטבים הוא קריטי במיוחד כאשר יש צו ירושה מנוגד למוטבי הביטוח.

 

לאחר פטירה – בזמן אמת

משפחה שנותרה ללא משענת כלכלית לאחר פטירת הורה, תחפש עקבות לביטוח חיים על שם המבוטח כדי לקבל את הכסף המגיע להם. לצורך כך יש להיכנס לאתר הר הביטוח ולהזין את מספר הזהות של המבוטח.

 

איך מבצעים איתור ביטוח חיים (ריסק)?

את הביטוח ניתן לאתר במגוון דרכים. היום הדרך הנפוצה לאיתור ביטוח חיים היא באמצעות אתר הר הביטוח.

בעבר מי שרצה לאתר את הביטוח הקיים על שמו או על שם קרוב משפחתו שנפטר היה צריך לעבוד במעין "בלשות" הוא היה צריך לפנות לחברת הביטוח המבטחת, אם לא ידעו מי החברה המבטחת היו צריכים לפנות אל כל חברות הביטוח, היום יש את המסלקה הפנסיונית באמצעותה ניתן לפנות בקלות ובצורה יעילה לכל חברות הביטוח בקשה לקבלת פרטים.

בסופו של דבר, הדרך הנפוצה ביותר כיום לאיתור ביטוחים קיימים היא באמצעות אתר הר הביטוח.

 

מה זה אתר הר הביטוח?

מדובר באתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש את מוצרי הביטוח והמידע הביטוחי לכלל ציבור המבוטחים. הכניסה לאתר היא פשוטה ובאמצעות הזנת מספר זהות ניתן לקבל דו"ח נתוני ביטוח המרכז את כל הביטוחים הקיימים. ישנם ביטוחי חיים במסגרת הביטוח הפנסיוני אותם ניתן לאתר באמצעות כניסה למסלקה הפנסיונית. אבל במקום להסתבך עם הנתונים, פנו לסוכן ביטוח שיאתר עבורכם את הביטוח.

 

הר הביטוח הבטוח

באתר הר הביטוח הבטוח תוכלו לקבל שירות איתור ביטוחים קיימים מצוות סוכני ביטוח מומחים ומקצועיים. השירות ניתן חינם ללא עלות והמבוטחים נהנים מהנגשת המידע הקיים בצורה יעילה, מהירה ונוחה. פנייה לסוכן ביטוח לאיתור הביטוח הקיים היא הדרך היעילה ביותר לייעול התיק הביטוחי. הסוכן יסקור את נתוני הביטוח וכך הוא ידע להמליץ לכם על האפשרויות הקיימות לייעול התיק הביטוחי.

איתור ביטוח חיים
איתור ביטוח חיים

 

לסיכום

לצורך איתור ביטוח חיים ניתן לפעול במגוון דרכים כשהדרך הנפוצה ביותר היא כניסה לאתר הר הביטוח הממשלתי. הדרך הקלה והיעילה ביותר לכך היא פנייה לסוכן ביטוח מקצועי שיבצע את האיתור בצורה נכונה ויעילה מקצועית. גם כאשר מבוטח מחליט לאתר את הביטוח בכוחות עצמו, הוא עלול להיתקל בשמות ביטוח לא מובנים לו או חסמים אחרים.

וכך, באמצעות פנייה לסוכן ביטוח, הראש שקט, יש מי שיעשה את העבודה בצורה מקצועית ונכונה. אין סיבה לעבוד קשה. תנו לאיש מקצוע לעבוד בשבילכם. בהצלחה!

תוכן עניינים
עוד באותו נושא
איתור ביטוח תכולה

ביטוח תכולה מעניק כיסוי ביטוחי לתכולת המבנה המבוטח. ביטוח זה מגן על בעל התכולה מפני נזקים כספיים כבדים לתכולת דירתו. הפעם החלטנו לרכז כאן מידע

קרא עוד »
איתור ביטוח השתלות

ביטוח השתלות הוא ביטוח המכסה עלויות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. כולנו יודעים עד כמה מדובר בביטוח מציל חיים… כדי לאתר את הביטוח שיש לכם,

קרא עוד »