איתור ביטוח רכב

באמצעות אתר הר הביטוח כל אזרח ישראלי יכול לבצע איתור ביטוח רכב בקלות ובנוחות. הבדיקה היא ללא תשלום ולצד ביטוח הרכב, ניתן לקבל מידע על ביטוחים נוספים. ריכזנו לכם כאן מידע על איתור ביטוח רכב או כל ביטוח אחר באמצעות אתר הר הביטוח. איך זה עובד ולמה צריך לאתר ביטוחים כאלו.

 

קצת על אתר הר הביטוח

הר הביטוח הוא אתר שהוקם על ידי משרד האוצר בראשות שוק ההון הביטוח והחיסכון במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לכל אזרח ישראלי. לא כל אזרח ישראלי יודע מה קורה בתיק הביטוי שלו ועל פי מדגם שערך משרד האוצר בראשות הר הביטוח נודע כי מעל 85% מאזרחי ישראל לא יודעים שהם מחזיקים ביטוח כפול שמייקר להם את העלויות החודשיות לביטוח למרות שהם לא מרוויחים ממנו מאום.

אתר הר הביטוח הוא מנוע חיפוש המאפשר לכל אזרח ישראלי לאתר את הביטוחים הרשומים על שמו. הכניסה למערכת היא פשוטה וקלה. המבוטח נדרש להזין נתונים מזהים וכך הוא נדרש לבחור בשירות הרצוי לו. תוך מספר דקות הוא מקבל דו"ח בו מפורטים כל הביטוחים הרשומים על שמו, ביניהם גם ביטוח רכב, כמו שניתן להבין.

 

מה מרוויחים משימוש באתר הר הביטוח?

לשימוש באתר הר הביטוח ישנם יתרונות לא מעטים מלבד הנוחות בה היא מסייעת לבצע איתור ביטוח רכב. סיקרנו עבורכם את היתרונות בטבלה הבאה:

היתרון איך הוא מתבטא
ללא עלות כדי לאתר ביטוחים באמצעות המערכת לא תדרשו לשלם דמי שימוש או עמלה כלשהי.
עדכני נתוני המערכת מתעדכנים כל חודש מחדש וכך ניתן לעקוב אחרי שינויים קיימים
דיסקרטיות אתר הר הביטוח הוא אתר ממשלתי המאובטח ברמה הגבוהה ביותר
כפל ביטוחי באמצעות האתר ניתן לגלות בקלות ביטוחים כפולים ומיותרים
מחירי הביטוח באמצעות מנוע החיפוש באתר ניתן לראות מה מחירי כ פוליסת ביטוח וכך קל יותר לערוך השוואת מחירים ולהוזיל את עלויות הביטוח.
פרטי פוליסות הביטוח תודות לאתר הר הביטוח תוכלו לקבל רשימה של ביטוחים הקיימים על שימכם בתוספת מידע נחוץ לבירור שאר הפרטים.

 

חסרונות אתר הר הביטוח

לצד כל היתרונות, לאתר הר הביטוח יש גם חסרונות וכך אמנם המידע באתר מתעדכן אחת לחודש, אך במקרה בו אתם עורכים חיפוש מידע לפני תאריך העדכון, לא תוכלו לראות שינויים שנערכו בחודש האחרון. לא מעט תקלות טכניות מלוות את האתרים הדיגיטליים המוכרים לנו וכך גם אתר הר הביטוח "נתקע" לפעמים והמערכת משתבשת ומונעת עבודה יעילה.

פוליסות ביטוח לא פעילות לא יופיעו במערכת, ישנם מקרים בהם פרטי הביטוח לא מועברים למערכת הר הביטוח בגלל חברת ביטוח שהחתימה את המבוטח על הסכם המאפשר לה לא לדווח וכך לא כל המידע שלכם נמצא באתר הר הביטוח.

לפעמים מערכת אתר הר הביטוח לא תצליח לבצע איתור ביטוח רכב למרות שהביטוח נרכש והוא קיים. הסיבות לכך מגוונות אך כדאי לדעת שלפעמים הסיבה לכך היא אחת מהסיבות שצוינו כאן. לפעמים ביטוח הרכב נרכש על מספר דרכון ולא על מספר זהות וכדומה.

 

לאיתור ביטוח רכב – השאירו פרטים, ונהיה איתכם בקשר בהקדם!

 

איתור ביטוח רכב – מה עושים כאשר המידע לא מופיע באתר הר הביטוח?

בהתאם למידע שכאן, ניתן לאתר ביטוח רכב או כל ביטוח אחר, באמצעות הזדהות באתר הר הביטוח ובחירת השירות המבוקש לאיתור הביטוחים עליהם חסר מידע. הבעיה היא שיש פעמים בהם ישנם כשלים מסיבות שונות.

הכשלים הנפוצים:

  • מדובר בביטוח לא פעיל
  • אחד הנתונים שהוזנו בעת ההצטרפות לביטוח היה שגוי
  • הביטוח נרכש בזמן האחרון והוא עדיין לא עודכן במערכת הר הביטוח
  • בעת רכישת הביטוח המבוטח חתם על הסכם שלא להעביר את פרטי הביטוח למערכת הר הביטוח
  • הפוליסה נרכשה על מספר דרכון ולא על מספר זהות

 

הפתרונות היעילים

במקרים כאלה לצורך איתור ביטוח רכב או כל ביטוח אחר, יש צורך בעקיפה של מערכת הר הביטוח. לא ניתן להסתמך על הנתונים שהמערכת מפיקה, כאשר מעוניינים לייעל את התיק הביטוחי. מה עושים במקרה כזה? יש מגוון אופציות:

  • ניתן לפנות אל חברת הביטוח באופן ישיר לאיתור הביטוח המבוקש.
  • בדיקת הדו"ח השנתי המתקבל על ידי חברת הביטוח בהתאם לחוק.
  • לבדוק את לוח התשלומים החודשי למציאת חיוב תשלום על הביטוח המבוקש.
  • ההמלצה היא לפנות אל סוכנות ביטוח אמינה ומקצועית לבדיקת הנתונים ולמציאת הדרכים לייעול תיק הביטוח.

 

למה לבצע איתור ביטוח רכב?

לא מעט פעמים אנשים "מתעוררים" ורוצים לדעת מה קורה עם תיק הביטוחים שלהם. זה יכול להיות בעקבות מקרה ביטוחי שחייב אותם לשלם מחיר יקר והם מעוניינים לבדוק אם יש חברת ביטוח שאמורה לשאת בנזק במקומם. אך ניתן לראות כי המודעות לבדיקת התיק הביטוחי עולה ממגוון סיבות.

 

כפל ביטוח

לא מעט אנשים משלמים על אותו ביטוח פעמיים וכך לא מעט נהגים מבטחים פעמיים את הרכב שלהם. אמנם הם משלמים מחיר כפול על הביטוח, אך במקרה ביטוחי הם לא יקבלו פיצוי גבוה יותר ולכן ביטוח כזה מכונה ביטוח כפול. כדי לבדוק אם קיימים ביטוחי רכב כפולים, יש צורך לבצע איתור ביטוח רכב.

 

השוואת מחירים

מחירי הביטוח משתנים ללא הרף בהתאם לתחרות הענפה בענף הביטוח. חברות הביטוח לא בוחלות באמצעי שיווק שונים וכך הן מוזילות מחירי פוליסות ביטוח כדי למשוך אליהן כמה שיותר מבוטחים. כאן המבוטחים יכולים להרוויח ומשתלם להם לערוך השוואת מחירי ביטוח למציאת הביטוח המקיף והזול ביותר עבורם. חשוב לציין כי בבחירת ביטוח רכב המחיר הוא לא הקובע, אך הוא בהחלט נתון לבדיקה.

 

חסר ביטוחי

לא מעט אנשים חושבים שהם מבוטחים ורק לאחר מקרה ביטוחי הם מגלים שהביטוח לא נתן להם כיסוי מספק וכך הם מעוניינים לוודא שתיק הביטוחים שלהם מעניק כיסוי ביטוחי מספק. לצורך כך הם פונים לסוכן ביטוח שיבדוק עבורם את הרכב הביטוח שלהם וכך יהיה להם קל לערוך השוואה בין נתוני הביטוח שלהם לנתוני הביטוחים המוצעים להם.

 

הוזלת מחיר הביטוח

עם כל האבסורד שבדבר, יש אנשים שמשלמים על ביטוחים שהם כבר לא צריכים. יש כאלה שמשלמים ביטוח רכב על רכב שכבר נמכר וכך הם יכולים לחסוך מאות שקלים באמצעות איתור ביטוח רכב. את הוזלת מחיר הביטוח ניתן לעשות על ידי ביטול ביטוחים יקרים מידי, ביטוחים מיותרים או ביטוחים כפולים.

יחד עם זאת, ההמלצה תמיד תיתן דגש על הרכב הביטוח ולא על מחיר הביטוח. כך שבכל פעם בה אתם עורכים שינויים בתיק הביטוח שלכם, חשוב שתוודאו שאתם לא מזיקים לעצמכם בכך.

 

לסיכום

כפי שסיכמנו כאן ניתן בקלות להוזיל את מחירי הביטוח. הרבה אנשים משלמים על ביטוח רכב יקר מידי. יש פעמים בהם הביטוח הוא מיותר עבורם ועל פי נתוני משרד האוצר מעל 85% ישראלים הם בעלי ביטוחים כפולים.

כדי למנוע מצב כזה בביטוחי רכב, הונגשה האפשרות לאיתור ביטוח רכב וכך כל אזרח יכול בקלות לקבל מידע ראשוני על הביטוחים שלנו. כפי שראינו, ישנם מקרים בהם המידע המופיע באתר הר הביטוח הוא לא מדויק ולכן ההמלצה היא לפנות לסוכן ביטוח לצורך בדיקה מקיפה.

תוכן עניינים
עוד באותו נושא
איתור ביטוח תכולה

ביטוח תכולה מעניק כיסוי ביטוחי לתכולת המבנה המבוטח. ביטוח זה מגן על בעל התכולה מפני נזקים כספיים כבדים לתכולת דירתו. הפעם החלטנו לרכז כאן מידע

קרא עוד »
איתור ביטוח השתלות

ביטוח השתלות הוא ביטוח המכסה עלויות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. כולנו יודעים עד כמה מדובר בביטוח מציל חיים… כדי לאתר את הביטוח שיש לכם,

קרא עוד »