הר הביטוח עבר ביטוחי

יוקר המחיה המאמיר לא מותיר הרבה ברירות ואנשים רבים מוצאים את עצמם מחפשים להקטין את גובה ההוצאות החודשיות. באמצעות אתר הר הביטוח עבר ביטוחי ניתן להוזיל את מחיר הפרמיה החודשית של ביטוח הרכב שלכם.

מה זה בכלל עבר ביטוחי, איך זה עובד ומה חשוב לבדוק בבחירת ביטוח, על אלו ועוד תקבלו כאן מידע. רגע לפני שנתחיל נציין כי אנו מקווים שהצלחנו להקיף את הנושא מכל היבטיו, על כל שאלה נוספת בנושא, תוכלו ליצור איתנו קשר, נשמח להנגיש לכם מידע נוסף. אז בואו נתחיל.

 

מה זה עבר ביטוחי ולמה הוא קשור?

כל אדם בישראל במבוטח באחת מחברות הביטוח הוא בעל עבר ביטוחי שמשמעותו היסטוריית הביטוח שלו. בעולם הביטוח המונח עבר ביטוחי מתייחס לביטוח רכב דווקא. עבר ביטוחי הוא היסטוריית הביטוח של המבוטח. ניתן לקבל מידע על העבר הביטוחי וכך ניתן לקבל מידע על מעורבות הנהג בתאונות בשלוש השנים האחרונות שזוהי התקופה המקסימלית לאגירת מידע ביטוחי.

הרי נהג זהיר שלא הגיש מעולם תביעה לחברת הביטוח לא ישלם מחיר זהה למחיר הביטוח שישלם נהג שהיה מעורב מספר פעמים בתאונות דרכים… חברות הביטוח השונות מעוניינות לעודד נהיגה זהירה וממילא מתגמלות נהגים שלא הגישו תביעה לכיסוי ביטוחי בהנחה משמעותית במחיר הפרמיה החודשית. לא כל הנהגים יודעים זאת והם ממשיכים לשלם מחיר גובה על הביטוח. וחבל.

 

איך מוזילים את מחיר הביטוח?

ניתן להוזיל את מחיר הביטוח במגוון דרכים כשהדרך הנפוצה בביטוח רכב היא באמצעות אתר הר הביטוח עבר ביטוחי. נסקור עבורכם בקצרה את הדרכים המובילות:

 

השוואת ביטוחים

ניתן לערוך השוואת ביטוחים בה משווים נתוני ביטוח אחד לנתוני ביטוח אחר וכך להגיע לביטוח המציע את הכיסויים הנרחבים ביותר במחיר המשתלם ביותר. חשוב לציין כי לא ניתן לקבוע מיהי חברת הביטוח המציעה אצת הביטוח המשתלם ביותר מהסיבה שקיימת תחרות גבוהה בענף הביטוח וכל חברות הביטוח משתתפות בתחרות, כך שלא פלא יהיה לגלות כי מחיר הביטוח משתנה משנה לשנה…

את ההשוואה ניתן לערוך באופן עצמאי באמצעות סימולטורים חינמיים או באמצעות פנייה לסוכן ביטוח אמין ונטול אינטרסים.

 

הר הביטוח עבר ביטוחי

ניתן להוכיח לחברת הביטוח כי מדובר במבוטח בעל עבר ביטוחי נקי וכך לקבל הנחה משמעותית במחיר הביטוח. מיותר לציין כי נהגים חדשים לא יוכלו לקבל הנחה כזו כיוון שאין להם עדיין עבר ביטוחי מספק…

בעבר, כדי להמציא טופס העדר תביעות היה על המבוטח לפנות אל חברות הביטוח בהן היה מבוטח לצורך קבלת אישור תביעות, עד שהמבוטח היה מקבל את הטפסים היה עובר זמן רב ותלונות בנושא הצטברו במשרד האוצר שהחליט להקים את אתר הר הביטוח עבר ביטוחי.

אתר הר הביטוח הוא אתר ממשלתי בו ניתן לקבל מידע ביטוחי על מגוון הביטוחים הקיימים על שם המבוטח. ניתן לאתר את כל הביטוחים הקיימים, לזהות כפל ביטוחי, לבטל את הביטוחים המיותרים ובכך להוזיל את הפרמיה.

 

הר הביטוח עבר ביטוחי – איך מקבלים טופס היעדר תביעות?

כדי לקבל אישור העדר תביעות המבוטח צריך להיכנס לאתר משרד האוצר, להזין נתונים אישיים כמו מספר זהות, תאריך יציאה אחרון מהארץ וכו'. לאחר ההזדהות הראשונית יש לבחור בשירות הרצוי. עליכם לבחור בשירות בדיקת עבר ביטוחי וכך לאחר מספר שניות תקבלו מידע על העבר הביטוחי שלכם.

תוכלו לראות אם ב-3 השנים הגשתם תביעה לחברת ביטוח הרכב, מה היה גובה הכיסוי במקרה כזה ואם אין תביעות על שימכם, תקבלו טופס העדר תביעות שתוכלו לשלוח למייל האישי שלכם.

 

הדרך לשמור על היסטוריה ביטוחית תקינה

העבר הביטוחי משפיע באופן ישיר על מחיר הביטוח בסופו של דבר. חשוב לציין כי רק מחיר ביטוח רכב מקיף או ביטוח צד ג' לרכב יהיו מושפעים מהעבר הביטוחי. מחיר ביטוח חובה לרכב לא יושפע כלל מנתונים אלו. יחד עם זאת, אדם בעל עבר ביטוחי נקי יקבל הנחה משמעותית במחיר הביטוח ולעומתו, אדם שהגיש תביעה בשנים האחרונות והעבר הביטוחי שלו לא נקי, יצטרך לשלם מחיר יקר יותר.

הבעיה מתעצמת כאשר מדובר באדם שתבע את חברת הביטוח יותר מפעם אחת בשלוש השנים האחרונות. במקרה כזה מחיר הביטוח עלול להיות יקר במיוחד וחברות ביטוח שונות עלולות לסרב לבטח את המבוטח.

עבר ביטוחי נקי
עבר ביטוחי נקי

 

מה עושים כדי לשמור על עבר ביטוחי נקי?

הדרך הטובה ביותר לשמור על העבר הביטוחי נקי היא להימנע מנהיגה מהירה ופזיזה, לנהוג בזהירות ולהפחית סיכונים ככל הניתן. יש מקרים בהם אדם מעורב בתאונה מחוסר אשמה ולמרות זאת הוא נדרש להפעיל את הביטוח לכיסוי הנזקים שנגרמו. המסקנה היא כי אין דרך באמצעותה ניתן לשמור על עבר ביטוחי נקי באופן אבסולוטי. כן ניתן לעשות השתדלות. ובהשתדלות אנו מחויבים.

יחד עם זאת, יש מקרים בהם אדם מעורב בתאונה שגרמה לנזק מועט ומחיר תיקון הנזק קטן מגובה ההשתתפות העצמית הנדרשת. כך שההמלצה במקרים כאלו היא לא להפעיל את הביטוח בשביל תיקון שלא עולה יותר מעשרות שקלים בודדים. כך תמנעו מעצמכם מחיר יקר בהמשך בשל הפעלת הביטוח. תמיד כדאי לבחון עלות מול תועלת.

 

עבר ביטוחי גם לרכבים

דרך אתר הר הביטוח עבר ביטוחי ניתן לקבל מידע על העבר הביטוחי של הנהג. אך באמצעות מרכז הסליקה הארצי ניתן לקבל מידע על העבר הביטוחי של הרכב. מדובר בחידוש של השנים האחרונות.

עבר ביטוחי של רכב משמש אנשים המעוניינים לרכוש רכב יד שנייה והם רוצים לקבל מידע על מעורבות הרכב בתאונות או במקרים ביטוחיים שונים. בדיקת העבר הביטוחי של הרכב אפשרית גם היא באופן מקוון ונוח, הנפקת דו"ח זה עולה 10 שקלים והמידע המתקבל הוא מידי ומהיר.

 

איך בוחרים ביטוח מתאים?

לפני שרוכשים ביטוח חשוב להיכנס לאתר הר הביטוח עבר ביטוחי ולבדוק אם יש ביטוח זהה לביטוח אותו מעוניינים לרכוש. ישנם מקרים רבים בהם אנשים לא יודעים שיש להם ביטוח מסוים וכך הם רוכשים ביטוחים כפולים שלא יוסיפו להם דבר במקרה הצורך.

לאחר שווידאתם שאין לכם ביטוח זהה או מחליף, אתם מוזמנים לפנות לסוכן ביטוח אמין ונטול אינטרסים לקבלת הצעות שונות לביטוח רכב. תוכלו לפנות למספר סוכני ביטוח ולערוך השוואות ביטוחים בין הביטוחים השונים וכך להגיע אל הביטוח המשתלם ביותר עבורכם. ברכישת ביטוח חשוב להתייחס למספר פרמטרים מלבד מחיר הביטוח:

  • זמינות החברה המבטחת – אתם רוצים לקבל מענה מהיר ונגיש
  • אמינות החברה – אף אחד לא מעוניין לגלות שהחברה המבטחת מתנערת מהתחייבויותיה בשעת האמת.
  • היקף הפוליסה המוצעת – הביטוח צריך לכסות ולענות על כל הצרכים האישיים שלכם.

 

אז נכון שכולנו רוצים לשלם כמה שיותר זול, אך כמו שכולנו יודעים, יש זול שהוא יקר. כי אמנם חסכנו בהוצאות והורדנו ביטוח מסוים, אך בזמן אמת נגלה כי אנו צריכים לשלם ממיטב כספנו בגלל חוסר ביטוח חיוני.

מה זה עבר ביטוחי
מה זה עבר ביטוחי

 

לסיכום

אתר הר הביטוח עבר ביטוחי מאפשר לבדוק גם את העבר הביטוחי הקיים וגם להתעדכן בנתוני כל התיק הביטוחי כפי שסיכמנו כאן.

תוכן עניינים
עוד באותו נושא
איתור ביטוח תכולה

ביטוח תכולה מעניק כיסוי ביטוחי לתכולת המבנה המבוטח. ביטוח זה מגן על בעל התכולה מפני נזקים כספיים כבדים לתכולת דירתו. הפעם החלטנו לרכז כאן מידע

קרא עוד »
איתור ביטוח השתלות

ביטוח השתלות הוא ביטוח המכסה עלויות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. כולנו יודעים עד כמה מדובר בביטוח מציל חיים… כדי לאתר את הביטוח שיש לכם,

קרא עוד »